Splošna orodja

PRAVILNO, SMISELNO IN PODKREPLJENO Z ZNANJEM

ORODJA IN RAZISKAVE, KI NAM OMOGOČAJO DELO

Brez natančnih uvidov v konkurenco, potrošnike, porabnike, komunikacijske kanale in medije ni mogoče kakovostno medijsko delo.

Hitro spreminjajočemu se svetu ter ves čas rastoči množici komunikacijskih kanalov in medijev lahko sledimo le s kompleksnim prepletom točnih podatkov, ki izhajajo iz vrste ključnih raziskav, baz podatkov in kakovostnih analiz, ki jih vključujemo v medijska orodja, ki nam omogočajo pripravo optimalnih strategij in medijskih načrtov.

ORODJA IN RAZISKAVE, KI NAM OMOGOČAJO PRIPRAVO KOMUNIKACIJSKIH STRATEGIJ IN IZVEDBO KAKOVOSTNEGA MEDIJSKEGA NAČRTOVANJA

Brez natančnih uvidov v konkurenco, potrošnike, porabnike, komunikacijske kanale in medije ni mogoče kakovostno medijsko delo.

Raziskovalna baza podatkov Mediana TGI

Medianin TGI je eden od glavnih »dobaviteljev« strateških in operativnih podatkov. Baza podatkov je reprezentativna na aktivnem delu populacije (15–75 let) in omogoča praktično neomejeno križanje podatkov, natančno opredelitev ciljnih skupin, podrobne uvide v ciljne skupine iz praktično vseh vidikov, ki so potrebni pri upravljanju tržnih znamk. S kombiniranjem teh podatkov proučujemo položaj blagovne znamke (segmenta, produkta) med konkurenti. S tem smo sposobni opredeliti vse in vsako ciljno skupino, izdelati natančne uvide v življenjski slog, nakupne navade in medijsko potrošnjo porabnikov. V bazo imamo vključeno unikatno deljenje populacije na generacije, življenjske sloge in na Rogersove segmente, kar je rezultat našega znanja in več kot 20-letne uporabe teh podatkov.

Podatki raziskav AGB Arianna, TV Beat, Medina RM, Cafas, Moss, TGI Print media analyses

Te raziskave podrobno proučujejo gledanost in dosege oglaševalskih kampanj pri televizijskem (AGB Arianna), radijskem (Mediana RM) in digitalnem oglaševanju na lokalnih portalih in spletnih straneh (MOSS) ter pri medijih zunanjega oglaševanja (Europlakat, Cafas) in v tiskanih medijih (Mediana TGI Print media analyses). Te podatke na strateški ravni kombiniramo s podatki raziskovalne baze Mediana TGI, jih podrobno analiziramo in upoštevamo pri ključnih strateških usmeritvah za znamko ter pri optimizaciji smiselnih in upravičenih investicij v oglaševanje in komunikacije. Podatke teh raziskav in raziskovalnih orodij uporabljamo tudi pri operativnih pripravah optimalnih medijskih načrtov.

Xpert/Arianna optimizer

Pri optimizaciji televizijskih medijskih načrtov uporabljamo tudi plačljiva programska orodja. Z njihovo uporabo dodajamo dodatno vrednost našemu delu, saj z orodji »iščemo« optimalno kombinacijo oglaševanja med različnimi televizijskimi postajami, za ciljne skupine, ki so opredeljene po starostnih razredih in na ravni preteklih kampanj.

Orodja za digitalni marketing

Meta Business Manager, Gemius AdServing, Google Keyword planning, Google Think with Google, Google Campaign Manager, Google Ads, Google Analytics in Facebook analytics.
So orodja digitalnega medijskega planiranja, ki omogočajo doseganje digitalnih ciljev za ciljne skupine, ki so opredeljene po življenjskih slogih. Zanje iščemo njihove ključne interese, kar je izhodišče pri določevanju ciljnih skupin na digitalnih komunikacijskih kanalih. Ta koncept ciljanja uporabljamo pri oglaševanju na Googlu (ključne besede, programatično oglaševanje …) in pri kanalih, ki so v lasti Mete (FB, Instagram, YouTube …).