ŠTUDIJA PERCEPCIJE KONKURENČNIH ZNAMK
Študija percepcije konkurenčnih znamk je izhodiščno raziskovalno orodje, ki ga uporabljamo za analiziranje tržnega položaja znamke v njenem konkurenčnem okolju.
Študija nam omogoča, da pravilno opredelimo ključne atribute znamke, njene vrednote in osebnost ter določimo primarni arhetip znamke, saj s študijo/raziskavo ugotovimo, kakšen je sedanji položaj znamke med potrošniki, zvestimi porabniki znamk, in lahko tudi, kako položaj vaše znamke prepoznavajo vaši zaposleni.
Analiza položaja znamke pri vseh treh skupinah narekuje potrebne in določa realno dosegljive cilje.
Raziskavo izvajamo skupaj z inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, ki zagotavlja pravilno izvajanje raziskave z reprezentativnim panelnim vzorcem.
Rezultati raziskave so za naše delo pri načrtovanju komunikacij ključni predvsem za pravilno in natančno opredelitev ciljnih skupin znamke. S študijo namreč analiziramo tudi podatke o potrošnikih, ki so zvesti porabniki naše znamke.
Kadar uporabniki naše znamke opredeljujejo tipične kupce izdelkov ali storitev »naše« znamke, izberejo tiste like, ki so njihova najnatančnejša samorefleksija. S tem dobimo natančen podatek o tem, kdo so in kakšni so po svojem življenjskem slogu. Življenjski slog kot opredeljitelj ciljne skupine pa je danes najboljše merilo za določitev ciljne skupine.