UNIKATNO ORODJE ZA DOLOČANJE MEDIJSKE STRATEGIJE
Ekonometrični model omogoča optimizacijo medijske investicije oglaševalca od določitve letnega proračuna do določitve višine smiselnih investicij na posameznem komunikacijskem kanalu in mediju za vsako in vse kampanje.

Izhodišče izračunov so natančno opredeljene ciljne skupine, ki v opredelitvi upoštevajo življenjski slog porabnikov in njihovo dosedanjo uporabo konkurenčnih znamk.
V orodju upoštevamo več kot 20 različnih spremenljivk, ki jih črpamo iz podatkov o višinah investicij konkurentov, o opaženosti oglaševanja po različnih kanalih za posamezno ciljno skupino znamke, o odzivnosti ciljne skupine na oglaševanje ter o vlogi oglaševanja na nakupne odločitve za vsako in vse ciljne skupine. V orodju upoštevamo dosege medijev, afinitete ciljnih skupin do medijev ter trende, ki so povezani z močjo in vlogo posameznega kanala pri izbrani ciljni skupini.
Orodje smo razvili posebej za določitev optimalne strategije oglaševanja za znamko.
S tem odličnim orodjem lahko preverjate svoje dosedanje razdelitve proračunov, jih določite za prihodnje obdobje na letni ravni ali zgolj za potrebe posamezne kampanje. Orodje prav tako omogoča, da preračunate, kaj narediti v primeru zmanjševanja medijskih investicij, lahko preverite, po katerih komunikacijskih kanalih in v katerih medijih je smiselno oglaševati ob različnih ravneh načrtovanih investicij..
KLJUČNI PODATKI, KI JIH IZRAČUNA »MEDIA STRATEGY BUILDER«
Z ekonometričnim modelom lahko določimo optimalen proračun za znamko (ali vse znamke, ki jih upravljate v podjetju), določimo razdelitev po komunikacijskih kanalih, kampanjah, sezonah in mesecih. Z ekonometričnim modelom določimo optimalne višine investicij za oglaševanje na vseh in na vsakem mediju, tako da bo investicijski izplen za vaše znamke najboljši.
Z matematičnimi operacijami, statističnimi podatki in logičnim sklepanjem o referenčnosti posameznih medijev za vsebino, ki jo želite sporočati z vašo znamko,
- dosežemo vaše najboljše potrošnike (vašo ciljno skupino) v pravem kanalu, mediju in času;
- dosežemo vašo ciljno skupino in optimalno vplivamo na gradnjo optimalnega odnosa z vašo znamko;
- poiščemo najboljšo pot do ciljne skupine ob maksimalnem učinku glede na vložena sredstva;
- omogočamo doseganje vaših poslovnih ciljev in ciljev znamke tako, da bo pot do vaših (potencialnih) potrošnikov optimalna;
- pomagamo vam graditi konsistentno prisotnost v optimalno izbranih komunikacijskih kanalih in medijih;
- preverimo lahko, kako smiselni, učinkoviti in optimalni so vaši dosedanji investicije po kanalih in medijih.
Naš ekonometrični model temelji na vseh značilnostih slovenskega trga, saj smo ga razvili ter ga ves čas dopolnjujemo z analiziranjem in proučevanjem vseh medijskih značilnosti v Sloveniji.
Omogoča pa:
- strateško razdelitev investicij glede na natančno ciljanje po segmentih;
- planiranje prihrankov oz. hitro in učinkovito sledenje spremembam na trgu, v medijski krajini in razmeram v vašem podjetju (na primer: kako delovati, kadar je treba znižati/zvišati proračun za medijske vložke);
- prerazporeditev vložkov ob spremembi ciljev ali ukinitvi izdelkov;
- pripravo usmeritev za načrtovanje ali »brifiranje« vaših medijskih agencij, tako da je že v »brifu« določena razdelitev po kanalih in medijih;
- razdelitev investicij na letni, kvartalni, mesečni ali kampanjski ravni;
- planiranje investicij ob različnih višinah proračunov z oceno učinkovitosti.
VAŠI VHODNI PODATKI, KI JIH (LAHKO) UPOŠTEVA »MEDIA STRATEGY BUILDER«
Na konceptualni ravni velja, da so rezultati boljši, če so vhodni podatki natančni. Izhodiščno lahko upoštevamo:
- vaše letne poslovne cilje (opredeljene na različne načine: rast števila kupcev, večanje vrednosti prodaje, dvig percepcijske vrednosti vaše znamke, dvig zavedanja o znamki …);
- če upravljate več znamk, upoštevamo njihovo vlogo v celotnem portfelju (kakšen je delež posamezne znamke v celotnih prihodkih podjetja);
- načrtovano trajanje kampanj (sezonskost, razporeditev po mesecih, trajanje po dnevih …);
- opredelitev vsebine posamezne znamke/kampanje, ki omogoča opredelitev posameznih ciljnih skupin glede na njihovo afiniteto do vaših znamk v konkurenčnem okolju;
- vse druge podatke, ki jih skupaj opredelimo kot ključne za posamezno znamko ali kampanjo.
