Vplivneži

ODLIČNO ORODJE ZA VEČANJE ZAUPANJA

VPLIVNOSTNI MARKETING

Družbena omrežja in vplivneži se povezujejo z medijskimi cilji na krovnem nivoju, katere, kako in zakaj izbrati je pomembno.

Naš celovit pristop temelji na strateški umestitvi vplivnostnega marketinga v nenehno spreminjajoči se komunikacijski splet. V današnji poplavi komunikacijskih kanalov je celovita marketinško-komunikacijska strategija, ki celovito obravnava blagovno znamko, njene vrednote in medijsko strategijo, ključnega pomena za uspeh.

S temeljitim razumevanjem digitalnega sveta in najnovejših trendov v industriji, branži in kategoriji tako skrbno oblikujemo, izvajamo, optimiziramo in analiziramo marketinško-komunikacijske aktivnosti. Zaupanje svojih aktivnosti v naše roke vam prinaša dostop do bogatega znanja, inovacij, kreativnosti ter strateškega upravljanja, ki bo vašo znamko popeljalo v novo dimenzijo.

KAJ JE VPLIVNOSTNI MARKETING?

Družbena omrežja so spremenila vedenje potrošnikov, saj se uporabniki vse bolj zatekajo k vplivnežem, ko se odločajo o nakupih. Zato so vplivneži postali neprecenljiv vir za podjetja, ki želijo izboljšati prepoznavnost blagovne znamke z uporabo sodobnih oglaševalskih kanalov. Vplivnostni marketing izkorišča verodostojnost, zaupanje in skupnost, ki so jih zgradili vplivneži, da vzpostavijo oseben stik s potrošniki, kar ga ločuje od tradicionalnih pristopov k trženju.

Potrošniki pogosto zaupajo priporočilom vplivnežev bolj kot oglaševanju blagovnih znamk, zaradi česar so sodelovanja z vplivneži postala močno orodje za promocijo blagovnih znamk. Učinkovitost temelji na identifikaciji in sodelovanju z ustreznimi vplivneži, zato je izbira v povezavi s strateškim poznavanjem znamke ključnega pomena za uspešno izvedbo aktivnosti.

Vas zanima, katere strategije vplivnostnega marketinga vam lahko najbolj koristijo?

RAZUMEVANJE CILJNE SKUPINE

Osredotočamo se na iskanje ujemanja med ciljno skupino blagovne znamke in njenimi vrednotami s skupnostjo, ki jo je ustvaril vplivnež.

Kot strokovnjaki na področju, smo predani temu, da s poglobljenim razumevanjem trga in analizo vedenja ciljne skupine poiščemo stično točko, kjer se prepletajo interesi in potrebe blagovne znamke ter potencialnega občinstva.

S tem pristopom ustvarjamo poglobljene in trajnostne povezave, kar omogoča učinkovito komunikacijo in gradnjo zvestobe znamki.

CILJI

Definiranje ciljev aktivnosti vplivnostnega marketinga je lahko ključni del pri sestavljanju uspešne celostne strategije. Postavljanje jasnih in merljivih ciljev nam omogoča usmerjanje v želene rezultate ter natančno merjenje uspešnosti, tudi pri vplivnostnem marketingu.

Pomembno je, da jasno izberemo in opredelimo naše prave cilje z jasno definiranimi merljivimi kazalniki (KPI).

Glavna področja med katerimi izbiramo pri vplivnostnem marketingu in jim nato določimo lastne KPIje so:

  • Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke
  • Vključenost ciljne skupine
  • Generiranje potencialnih strank (lead generation)
  • Vsebine, ki jih ustvarijo uporabniki
  • “Social proof” in kredibilnost
  • Povečanje prodaje in konverzij

IZBOR VPLIVNEŽEV

Izbor pravih vplivnežev je poglaviten za oblikovanje uspešnih aktivnosti. Pri izboru vplivnežev za sodelovanje je potrebno upoštevati več dejavnikov:

  1. CILJNA SKUPINA
    Preverite, ali je vaša ciljna skupina prisotna na platformah, ki jih uporablja vplivnež, predvsem pa, ali jo vplivnež neposredno nagovarja.
  2. CILJ KAMPANJE
    Postavljanje nedvoumnih in merljivih ciljev nam omogoča usmeritev k želenim rezultatom ter natančno ocenjevanje uspešnosti, tudi v kontekstu vplivnostnega marketinga.
  3. ODZIVNOST IN VKLJUČENOST CILJNE SKUPINE
    Raziščite profil vplivneža in preglejte, koliko všečkov, komentarjev in deljenj dosežejo njegove vsebine. Že bežen pregled komentarjev vam bo razkril razliko med pristnimi komentarji resničnih uporabnikov in splošnimi komentarji botov.
  4. VSEBINSKA PRIMERNOST
    Preverite, ali je vsebina profila v skladu z vrednotami, tonom komunikacije, humorjem in arhetipom vaše znamke.
  5. OZNAČEVANJE SODELOVANJ
    Preverite, če vplivnež sodelovanja označuje v skladu s priporočili Slovenske oglaševalske zbornice.

OPREDELITEV VPLIVNEŽEV

Vplivneže opredeljujemo po različnih kriterijih kot so:

  • število sledilcev
  • format vsebine
  • izbran plaforma vplivneža
  • tematika vsebine

Ko govorimo o številu njihovih sledilcev, vplivneža razvrstimo v eno od kategorij – nano, micro, macro in mega. Čeprav poznamo okvire delitev, ki veljajo za globalni trg vplivnostnega marketinga, je treba upoštevati, da je situacija v Sloveniji zaradi velikosti povsem drugačna.

Pri izbiri vplivnežev je zato potrebno upoštevati lokalne specifike in prilagoditi strategijo glede na posebnosti trga.

Pri vseh opredelitvah upoštevamo, da primernost vplivneža sovpada z vrednotami, tonom komunikacije in arhetipom blagovne znamke.

MERJENJE REZULTATOV

Spremljanje ključnih kazalnikov uspešnosti (KPIjev) nam pomaga spremljati potek kampanje in izmeriti končno uspešnost zastavljenih ciljev.

Nekateri najpomembnejši KPIji za spremljanje vključujejo:

  • Rast število sledilcev
  • Doseg vsebine
  • Vključenost sledilcev
  • Stopnja klikabilnosti (CTR)
  • Generiranje potencialnih strank (lead generation)
  • Konverzije in prodaja
NUDIMO DRUGAČEN, UČINKOVIT PRISTOP

STORITVE IN DEJAVNOSTI