VPLIVNOSTNI MARKETING
Družbena omrežja in vplivneži se povezujejo z medijskimi cilji na krovni ravni. Katere, kako in zakaj izbrati, je pomembno.
Naš celoviti pristop temelji na strateški umestitvi vplivnostnega marketinga v nenehno spreminjajoči se komunikacijski splet. V današnji poplavi komunikacijskih kanalov je celovita marketinško-komunikacijska strategija, ki celovito obravnava blagovno znamko, njene vrednote in medijsko strategijo, ključna za uspeh.
S temeljitim razumevanjem digitalnega sveta in najnovejših trendov v industriji, branži in kategoriji tako skrbno oblikujemo, izvajamo, optimiziramo in analiziramo marketinško-komunikacijske aktivnosti. Predaja vaših aktivnosti v naše roke vam prinaša dostop do bogatega znanja, inovacij, kreativnosti in strateškega upravljanja, kar bo vašo znamko popeljalo v novo dimenzijo.
KAJ JE VPLIVNOSTNI MARKETING?
Družbena omrežja so spremenila vedenje potrošnikov, saj se uporabniki vse bolj zatekajo k vplivnežem, kadar se odločajo o nakupih. Vplivneži so zato postali neprecenljiv vir za podjetja, ki želijo izboljšati prepoznavnost blagovne znamke z uporabo sodobnih oglaševalskih kanalov. Vplivnostni marketing izkorišča verodostojnost, zaupanje in skupnost, ki so jih zgradili vplivneži, da vzpostavijo oseben stik s potrošniki, kar ga ločuje od tradicionalnih pristopov k trženju.
Potrošniki priporočilom vplivnežev pogosto zaupajo bolj kot oglaševanju blagovnih znamk, zaradi česar so sodelovanja z vplivneži postala močno orodje za promocijo blagovnih znamk. Učinkovitost temelji na identifikaciji in sodelovanju z ustreznimi vplivneži, zato je izbira v povezavi s strateškim poznavanjem znamke ključnega pomena za uspešno izvedbo aktivnosti.
Vas zanima, katere strategije vplivnostnega marketinga vam lahko najbolj koristijo?
RAZUMEVANJE CILJNE SKUPINE
Pozornost usmerjamo na iskanje ujemanja med ciljno skupino blagovne znamke in njenimi vrednotami s skupnostjo, ki jo je ustvaril vplivnež.
Kot strokovnjaki na tem področju smo predani temu, da s poglobljenim razumevanjem trga in analizo vedenja ciljne skupine poiščemo stično točko, kjer se prepletajo interesi in potrebe blagovne znamke ter potencialnega občinstva.
S tem pristopom ustvarjamo poglobljene in trajnostne povezave, kar omogoča učinkovito komunikacijo in gradnjo zvestobe znamki.
CILJI
Opredelitev ciljev aktivnosti vplivnostnega marketinga je lahko ključni del sestavljanja uspešne celostne strategije. Postavljanje jasnih in merljivih ciljev omogoča usmerjanje v želene rezultate ter natančno merjenje uspešnosti, tudi pri vplivnostnem marketingu.
Pomembno je, da jasno izberemo in opredelimo prave cilje z jasno določenimi merljivimi kazalniki (KPI).
Glavna področja, med katerimi izbiramo pri vplivnostnem marketingu in jim nato določimo lastne KPI-je, so:
- povečanje prepoznavnosti blagovne znamke
- vključenost ciljne skupine
- generiranje potencialnih strank (lead generation)
- vsebine, ki jih ustvarijo uporabniki
- “social proof” in kredibilnost
- povečanje prodaje in konverzij
IZBOR VPLIVNEŽEV
Izbor pravih vplivnežev je poglaviten za oblikovanje uspešnih aktivnosti. Pri izboru vplivnežev za sodelovanje je treba upoštevati več dejavnikov:
- CILJNA SKUPINA
Preverite, ali je vaša ciljna skupina prisotna na platformah, ki jih uporablja vplivnež, predvsem pa, ali jo vplivnež neposredno nagovarja. - CILJ KAMPANJE
Postavljanje nedvoumnih in merljivih ciljev omogoča usmeritev k želenim rezultatom ter natančno ocenjevanje uspešnosti, tudi v kontekstu vplivnostnega marketinga. - ODZIVNOST IN VKLJUČENOST CILJNE SKUPINE
Raziščite profil vplivneža in preglejte, koliko všečkov, komentarjev in deljenj dosežejo njegove vsebine. Že bežen pregled komentarjev vam bo razkril razliko med pristnimi komentarji resničnih uporabnikov in splošnimi komentarji »botov«. - VSEBINSKA PRIMERNOST
Preverite, ali je vsebina profila v skladu z vrednotami, tonom komunikacije, humorjem in arhetipom vaše znamke. - OZNAČEVANJE SODELOVANJ
Preverite, ali vplivnež sodelovanja označuje v skladu s priporočili Slovenske oglaševalske zbornice.
OPREDELITEV VPLIVNEŽEV
Vplivneže opredeljujemo po različnih merilih, kot so:
- število sledilcev
- format vsebine
- izbrana plaforma vplivneža
- tematika vsebine
- …
Po številu sledilcev vplivneža razvrstimo v eno od kategorij – nano, mikro, makro in mega. Čeprav poznamo okvire delitev, ki veljajo za globalni trg vplivnostnega trženja, je treba upoštevati, da so razmere v Sloveniji zaradi velikosti povsem drugačne.
Pri izbiri vplivnežev je zato treba upoštevati lokalne značilnosti in prilagoditi strategijo glede na posebnosti trga.
Pri vseh opredelitvah upoštevamo, da primernost vplivneža sovpada z vrednotami, tonom komunikacije in arhetipom blagovne znamke.
MERJENJE REZULTATOV
Spremljanje ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI-jev) nam pomaga spremljati potek kampanje in izmeriti končno uspešnost zastavljenih ciljev.
Nekateri najpomembnejši KPI-ji za spremljanje vključujejo:
- rast števila sledilcev
- doseg vsebine
- vključenost sledilcev
- stopnja klikabilnosti (CTR)
- generiranje potencialnih strank (lead generation)
- konverzije in prodajo