Orodja in raziskave

  • Ekonometrični model

    Ekonometrični model omogoča optimizacijo medijske investicije oglaševalca od določitve letnega proračuna do določitve višine smiselnih investicij na posameznem komunikacijskem kanalu in mediju za vsako in […] Ekonometrični model

  • Percepcijska študija

    Študija percepcije konkurenčnih znamk je izhodiščno raziskovalno orodje, ki ga uporabljamo za analiziranje tržnega položaja znamke v njenem konkurenčnem okolju. Študija nam omogoča, da pravilno […] Percepcijska študija

  • Post demografska segmentacija

    Dolgoročno perspektivnost znamke ocenjujemo po strukturi njenih porabnikov. Pri tem uporabljamo metodologijo segmentacije populacije po življenjskem slogu, ki jo kombiniramo z Rogersovo segmentacijo. Dolgoročno »perspektivnost« […] Post demografska segmentacija

  • Splošna orodja

    Brez natančnih uvidov v konkurenco, potrošnike, porabnike, komunikacijske kanale in medije ni mogoče kakovostno medijsko delo. Hitro spreminjajočemu se svetu ter ves čas rastoči množici […] Splošna orodja