Orodja in raziskave

  • Ekonometrični model

    Ekonometrični model nam omogoča optimizirati medijske investicije oglaševalca od določitve letnega proračuna do določitve višine smiselnih investicij na posameznem komunikacijskem kanalu in mediju za vsako […] Ekonometrični model

  • Percepcijska študija

    Študija percepcije konkurenčnih znamk je izhodiščno raziskovalno orodje, ki ga uporabljamo za analiziranje tržne pozicije znamke v njenem konkurenčnem okolju. Študija nam omogoča, da pravilno […] Percepcijska študija

  • Post demografska segmentacija

    Dolgoročno perspektivnost znamke ocenjujemo prek strukture njenih porabnikov. Pri tem uporabljamo metodologijo življenjsko-stilske segmentacije populacije, ki jo kombiniramo z Rogersovo segmentacijo. Dolgoročno ‘perspektivnost’ znamke ocenjujemo […] Post demografska segmentacija

  • Splošna orodja

    Brez natančnih uvidov v konkurenco, potrošnike, porabnike, komunikacijske kanale in medije ni možno kakovostno medijsko delo. Hitro spreminjajočem svetu in ves čas rastoči množici komunikacijskih […] Splošna orodja